سریال کره ای “با شوهرم ازدواج کن”

سریال کره ای “با شوهرم ازدواج کن” (2024)

کشور:

"جی وون" با "پارک مین هوان" ازدواج کرده. او علاوه بر کار بیرون کارهای خانه را هم انجام می‌دهد. جی وون متوجه می‌شود سرطان دارد، در این وضعیت شوهر بیکارش را در حال خیانت با بهترین دوست خود می بیند. جی وون پس از درگیری توسط همسرش جانش را از دست می دهد.جی وون، ناگهان خود را در 10 سال پیش می بیند، زمانی که با مین هوان قرار می‌گذاشت. او که مصمم است زندگی خود را تغییر دهد، تصمیم می گیرد سو مین را وادار کند تا با مین هوان ازدواج کند. ضمناً در محل کار، "یو جی هیوک" که رئیس بخش جی وون است، احساساتی نسبت به او دارد و به آرامی شروع به افشای آنها میکند. او یک راز دارد...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

قسمت اول
قسمت دوم
قسمت سوم

سریال با شوهرم ازدواج کن – marry my husband

محصول: کره جنوبی2024
ژانر: عاشقانه|درام | فانتزی
قسمت ها: 16  | پخش دوشنبه، سه شنبه

 

با شوهرم ازدواج کن

با شوهرم ازدواج کن ،یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی به نویسندگی شین یو دام و با بازی پارک مین یونگ، لی یی کیونگ و سونگ ها یون است.

🔹خلاصه داستان؛
“جی وون” با “پارک مین هوان” ازدواج کرده. او علاوه بر کار بیرون کارهای خانه را هم انجام می‌دهد. جی وون متوجه می‌شود سرطان دارد، در این وضعیت شوهر بیکارش را در حال خیانت با بهترین دوست خود می بیند. جی وون پس از درگیری توسط همسرش جانش را از دست می دهد.جی وون، ناگهان خود را در 10 سال پیش می بیند، زمانی که با مین هوان قرار می‌گذاشت. او که مصمم است زندگی خود را تغییر دهد، تصمیم می گیرد سو مین را وادار کند تا با مین هوان ازدواج کند. ضمناً در محل کار، “یو جی هیوک” که رئیس بخش جی وون است، احساساتی نسبت به او دارد و به آرامی شروع به افشای آنها میکند. او یک راز دارد.

با شوهرم ازدواج کن یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی به نویسندگی شین یو دام و با بازی پارک مین یونگ، نا این وو، لی یی کیونگ و سونگ ها یون است. این مجموعه بر پایه یک وب‌ناول با همین نام است که به صورت یک وب‌تون سریالی‌شده نیز منتشر شده‌است

شما میتوانید قسمتهای این سریال خارجی را از سایت جازمین مووی دانلود نمایید

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.