دانلود فیلم جامعه برف – Society of the Snow 2023

دانلود فیلم جامعه برف – Society of the Snow 2023 (2023)

مدت زمان: 135 دقیقه کشور: ، ، ، ،

داستان یک تیم راگبی که هواپیمایشان در یخچال طبیعی کوه‌های آند سقوط می‌کند. تعداد اندکی از بازماندگان حادثه حالا باید تلاش کنند که از یکی از سخت‌ترین محیط‌های دنیا زنده نجات پیدا کنند.. نماینده اسپانیا در اسکار 2023

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم “انجمن برف / جامعه برف”

Society of the Snow 2023
امتیاز: 7.9
ژانر: #درام #هیجان_انگیز
محصول: آمریکا، اروگوئه، اسپانیا، شیلی
کارگردان: j.a. bayona
ستارگان: Enzo Vogrincic,Agustín Pardella,Matías Recalt
مدت زمان: ۱۳۵ دقیقه
‌بدون سانسور و حذفیات
زیرنویس چسبیده فارسی

خلاصه داستان:

داستان یک تیم راگبی که هواپیمایشان در یخچال طبیعی کوه‌های آند سقوط می‌کند. تعداد اندکی از بازماندگان حادثه حالا باید تلاش کنند که از یکی از سخت‌ترین محیط‌های دنیا زنده نجات پیدا کنند.

نماینده اسپانیا در اسکار 2023

دانلود فیلم ایرانی و خارجی در سایت جاسمین مووی 

فیلم انجمن برف، تریلری سرگرم‌کننده‌ در ژانر بقا است. که ماجرای تراژیک سقوط پرواز شماره‌ی ۵۷۱ نیروی هوایی اروگوئه را بهانه‌ای می‌کند برای بازنگری بر قراردادهای اجتماعی و اخلاقی. همراه نقد زومجی باشید.

احتمالا ترجیحِ خود خوان آنتونیو بایونا هم این باشد که حضورش به‌عنوان کارگردان دو قسمت نخست فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (The Lord of the Rings: The Rings of Power) سرویس آمازون پرایم را فراموش کنیم!. پس در عوض، به این اشاره می‌کنم که او در سال ۲۰۰۷، به‌عنوان نخستین تجربه‌اش در کارگردانی یک اثر بلند سینمایی، فیلم ترسناک تحسین‌شده‌ی یتیم‌خانه (The Orphanage) را به تهیه‌کنندگی گیرمو دل‌تورو ساخت. و حدود یک دهه بعد هم کارگردانیِ فیلم فانتزی احساس‌برانگیز هیولایی فرامی‌خواند (A Monster Calls) با بازی سیگورنی ویور و حضور لیام نیسن را، تجربه کرد.

ادامه

اما بخشی از کارنامه‌ی بایونا که به این متن ربط بیشتری دارد، ساخته‌ی سال ۲۰۱۲ او با بازی تام هالند، نائومی واتس و ایوان مک‌گرگور است؛ چرا که غیرممکن (The Impossible) هم مانند انجمن برف، فیلمی در گونه‌ی فاجعه (Disaster) و بقا (Survival) بود.

دومین تلاش بایونا برای به تصویر کشیدن جلوه‌های هم باشکوه و هم ترحم‌برانگیز مقاومت بشر در دل بی‌رحمیِ طبیعت، نسبت به فیلم شلخته و بی‌روحی مثل «غیرممکن»، موفق‌تر از آب درآمده است. فیلم انجمن برف، اقتباسی است از کتابی به همین نام؛ نوشته‌ی پابلو وایرسی، نویسنده‌ و ژورنالیست اروگوئه‌ای. هم کتاب و هم فیلم، روایت‌گر تراژی واقعی و آشنایی هستند. که فرانک مارشال هم فیلم زنده (Alive) با بازی ایتن هاک را در سال ۱۹۹۳، براساس آن ساخته‌ بود؛ ماجرای سقوط پرواز شماره‌ی ۵۷۱ خطوط هوایی اروگوئه در سال ۱۹۷۲ که از آن به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تراژدی‌های تاریخ هوانوردی جهان یاد می‌کنند.

  • زبان: انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.