دانلود فیلم تل ماسه 1

دانلود فیلم تل ماسه 1 (2024)

مدت زمان: 2:28:01 کشور: رده سنی:

داستان این فیلم در آینده ای دور در جریان است، زمانی که زندگی در کهکشان های مختلف عادی شده است و عصر پادشاهان دوباره برگشته است و نژاد های مهم و خاصی بر دنیاها حکومت می کنند... «تل ماسه: بخش اول» از تولیدات کمپانی برادران وارنر است. این فیلم توانسته برنده 6 جایزه اسکار 2022 برای عناوینی همچون بهترین صدا و بهترین جلوه های ویژه شود و همچنین نامزد اسکار 2022 برای عناوین بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین فیلم شده است. «تل ماسه: بخش اول»، بر اساس داستان رمانی به همین نام، اثر «فرانک هربرت» نوشته شده است. داستان فیلم که در آینده ای دور رخ می دهد، درباره فرزند خانواده ای اصیل است که محافظت از ارزشمندترین دارایی و حیاتی ترین عنصر کهکشان به او سپرده شده است؛ عنصری که زندگی انسان ها را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
دانلود فیلم جذاب تلماسه

پیشنهادی
فیلم «تل ماسه 1» 2024
دوبله_فارسی
زیرنویس_فارسی_چسبیده
با بازی #تیموتی_شالامه، #ربکا_فرگوسن، #زندایا، #اسکار_ایزاک
امتیاز IMDb ‏‌: 8.2/10
ژانر : #ماجراجویی #درام #علمی_تخیلی
محصول کشور : #کانادا
کارگردان : ‎#Denis_Villeneuve
ستارگان : ‎#Timothee_Chalamet, #Rebecca_Ferguson, #Zendaya, #Oscar_Isaac

 

فیلم تلماسه

خلاصه داستان : داستان این فیلم در آینده ای دور در جریان است، زمانی که زندگی در کهکشان های مختلف عادی شده است و عصر پادشاهان دوباره برگشته است و نژاد های مهم و خاصی بر دنیاها حکومت می کنند.

«تل ماسه: بخش اول» از تولیدات کمپانی برادران وارنر است. این فیلم توانسته برنده 6 جایزه اسکار 2022 برای عناوینی همچون بهترین صدا و بهترین جلوه های ویژه شود و همچنین نامزد اسکار 2022 برای عناوین بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین فیلم شده است. «تل ماسه: بخش اول»، بر اساس داستان رمانی به همین نام، اثر «فرانک هربرت» نوشته شده است. داستان فیلم که در آینده ای دور رخ می دهد، درباره فرزند خانواده ای اصیل است که محافظت از ارزشمندترین دارایی و حیاتی ترین عنصر کهکشان به او سپرده شده است؛ عنصری که زندگی انسان ها را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.