دانلود فیلم عروس خیابان فرشته

دانلود فیلم عروس خیابان فرشته (1402)

مدت زمان: 1:45:04 کشور:

خانواده مهاجر در خانه‌ای قدیمی در دل خیابان فرشته که متعلق به دایی خانواده است زندگی می‌کنند. هر یک از اعضای خانواده از فضای این خانه به نحوی ارتزاق می‌کنند. اما بازگشت دایی خانواده پس از سال‌ها به همراه عروسش از خارج از کشور به نیت فروش خانه قدیمی، خانواده مهاجر را وارد چالش و دردسرهای بزرگی می‌کند و این خانواده تلاش می‌کنند به هر نحوی این خانه را حفظ کنند تا اینکه.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم عروس خیابان فرشته

ژانر : #کمدی
مدت زمان : 1:45:04
سال تولید : 2024
نسخه : زبان فارسی
دانلود فیلم عروس خیابان فرشته- درباره فیلم : خانواده مهاجر در خانه‌ای قدیمی در دل خیابان فرشته که متعلق به دایی خانواده است زندگی می‌کنند. هر یک از اعضای خانواده از فضای این خانه به نحوی ارتزاق می‌کنند. اما بازگشت دایی خانواده پس از سال‌ها به همراه عروسش از خارج از کشور به نیت فروش خانه قدیمی، خانواده مهاجر را وارد چالش و دردسرهای بزرگی می‌کند و این خانواده تلاش می‌کنند به هر نحوی این خانه را حفظ کنند تا اینکه.

اطلاعات بیشتر درباره فیلم

فیلم کمدی «عروس خیابان فرشته» که بنا بود با نام «عروس هندی» منتشر شود، داستان خانواده مهاجر را روایت می‌کند که در خانه داییشان سکونت دارند و حالا با برگشتن دایی با یک عروس هندی، آن‌ها باید به فکر سرپناهی برای خود باشند، اما نه هر سرپناهی! چرا که خانواده، به زندگی در یک خانه ویلایی و شیک مباهات می‌کند و نمی‌تواند بپذیرد که در جایی کوچک‌تر ساکن شود. این حسادت و چشم و هم‌‌چشمی، جز دردسر و هزینه، چیزی برای خانواده مهاجر ندارد و در انتها متوجه می‌شوند که خانه و محل زندگی، چیزی نیست که بشود به آن‌ تکیه کرد یا فخر فروخت.

ادامه

این فیلم داستانی ساده و قابل لمس دارد و در کنار آنها از بازیگران خوبی نیز استفاده کرده است. فضایی صمیمی بین بازیگران برقرار شده است و ایفای نقش‌ها تاثیرگذار هستند. البته بار کمدی این اثر کمتر از یک فیلم با محوریت طنز است که این امر نیز کاملا طبیعی به نظر می‌رسد. پایان‌بندی منطقی است و همچنین شاهد صحنه‌های هجو و سخنان زشت در آن نبودیم. در مجموع با نگاهی به نظرات درباره عروس خیابان فرشته درمی‌یابیم که با فیلمی درخور تماشا روبه‌رو هستیم.

همچنین با توجه به فروش فیلم سینمایی عروس فرشته می‌توانیم بفهمیم که مخاطبان هم از آن استقبال کرده‌اند. این اثر فروشی حدودا 10 میلیارد تومانی داشت و همچنین اکنون در فیلیمو اکران آنلاین می‌شود.

  • زبان: فارسی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.