دانلود فیلم «ورود و خروج ممنوع»

دانلود فیلم «ورود و خروج ممنوع» (1398)

مدت زمان: 1:39:51 کشور:

فیلم ورود و خروج ممنوع ، فیلمی به کارگردانی و نویسندگی امید آقایی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته و در ژانر کمدی ؛ محصول سال 1398 کشور ایران  است. در این فیلم ستارگان کمدی ایران مانند اکبر عبدی ، پوریا پورسرخ ، سپند امیرسلیمانی ، علی صادقی ، نیوشا ضیغمی ، مجتبی شفیعی ، محمدرضا شریفی‌ نیا ، محمدرضا هدایتی ، نیما شاهرخ شاهی ، سعید امیر سلیمانی ، یاسر جعفری ، مرتضی علی آبادی و نعیمه نظام‌ دوست به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم ورود و خروج ممنوع در تاریخ 15 آذر ماه 1402 در کنار فیلم ویلای ساحلی در سینماهای سراسر کشور اکران شد. و تاکنون توانسته تا فروش موفقی را کسب کند.این فیلم را به راحتی در جاسمین مووی دانلود نمایید.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم «ورود و خروج ممنوع»

ورود و خروج ممنوع ، یک کمدی محبوب
نسخه اکران آنلاین
ژانر: کمدی | اجتماعی
سال تولید: 1398
سال انتشار: 1403

 

 

دانلود فیلم «ورود و خروج ممنوع»

ورود و خروج ممنوع ، فیلمی به کارگردانی و نویسندگی امید آقایی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته و در ژانر کمدی ؛ محصول سال 1398 کشور ایران  است.

بازیگران:

محمدرضا شریفی‌نیا، اکبر عبدی، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، محمدرضا هدایتی، پوریا پورسرخ، علی صادقی، مجتبی شفیعی، نیما شاهرخ‌شاهی، یاسر جعفری، پژواک ایمانی، سعید امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، نعیمه نظام‌دوست و…
کارگردان: امید آقایی
خلاصه داستان: اتفاقات پیرامون یک روحانی را بازگو می‌کند که مسئول عقیدتی یک زندان است و حین برخورد با چند زندانی اتفاقات جالبی برایش رقم می‌خورد…

درباره فیلم:

فیلمی به کارگردانی و نویسندگی امید آقایی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته و در ژانر کمدی ؛ محصول سال 1398 کشور ایران  است. در این فیلم ستارگان کمدی ایران مانند اکبر عبدی ، پوریا پورسرخ ، سپند امیرسلیمانی ، علی صادقی ، نیوشا ضیغمی ، مجتبی شفیعی ، محمدرضا شریفی‌ نیا ، محمدرضا هدایتی ، نیما شاهرخ شاهی ، سعید امیر سلیمانی ، یاسر جعفری ، مرتضی علی آبادی و نعیمه نظام‌ دوست به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم ورود و خروج ممنوع در تاریخ 15 آذر ماه 1402 در کنار فیلم ویلای ساحلی در سینماهای سراسر کشور اکران شد. و تاکنون توانسته تا فروش موفقی را کسب کند.

کمدی سیاسی:

فیلم ورود خروج ممنوع را می توان جدیدترین نمونه از کمدی سیاسی های سینمای ایران دانست. این فیلم کمدی در نگاه اول فیلم متوسطی بیشتر نیست، اما نکات مثبتی در آن پیدا می شود که در کمتر فیلمی شاهد آن هستیم. فیلم ورود خروج ممنوع داستان یک روحانی سختگیر است. که به عنوان مسئول فرهنگی زندان منصوب شده است.

زندانی که هرگونه مجرمی در آن پیدا می شود، زندانی که دیالوگ ها نشان می دهد نمادی از کشور است و در ادامه با فرار یکی از زندانی ها ماجراهای زیادی برای این روحانی پیش می آید. شاید بارزترین نکته ای که در این فیلم شاهد آن هستیم زبان تیزی است که دارد. این فیلم دیالوگ هایی دارد که وجودشان بدون این که شامل ممیزی شوند، قابل توجه است. بخش عمده ای از شوخی های این فیلم شامل دو بخش کنایه های سیاسی و شوخی با اعمال مذهبی است.

  • زبان: فارسی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.